NOWOCZESNOść Z TRADYCJAMI - AKTUALNOśCI W KAMPANII

Nowoczesność z Tradycjami

Pod hasłem Nowoczesność z Tradycjami mieści się segment rynku detalicznego, obejmujący podmioty polskiego handlu czerpiące z bogatej tradycji i doświadczenia, oparte na biznesie rodzinnym i odpowiedzialnym lokalnie. Celem projektu jest połączenie tych wartości z nowoczesnymi systemami zarządzania, technologiami informatycznymi i komunikacyjnymi.

 

 


 

 

Fundacja Polskiego Handlu prowadzi cykl artykułów dotyczących handlu nowoczesnego z tradycjami. Szukamy sklepów handlu tradycyjnego, ale rozwijających się nowocześnie.

Pokaż nam swój sklep, jeżeli przychodzą do niego zadowoleni klienci, którzy mają szeroki wybór jakościowych produktów i mogą je nabyć wygodnie i szybko.Pokażmy, że nowoczesność to nie hipermarkety i dyskonty, a nasze tradycyjne sklepy, dające JAKOŚĆ, WYGODĘ I WYBÓR.

 

Można zgłaszać placówki indywidualne, a także franczyzobiorców.

Jest to doskonała forma promocji sklepu!

 

Kontakt: Joanna ChilickaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

 

Andrzej Ludek, Prezes FPH z dyplomem kampanii Nowoczesność z Tradycjami

 

Na warszawskiej Pradze przy ul. Zagójskiej otwarto w styczniu br. roku Mini Universam (Społem Praga), samoobsługowy supermarket o powierzchni 247m2. Pomysł założenia sklepu powstał po zamknięciu DH Universam przy rondzie Wiatraczna. Asortyment został dopasowany do klientów dokonujących zakupów w poprzedniej lokalizacji, są to głównie starsze oso

Platforma Lokalny Rolnik została założona w maju 2014 roku. To interaktywne targowisko, za pośrednictwem którego klienci zamawiają tradycyjne, ekologiczne i lokalne wyroby bezpośrednio od rolników i drobnych wytwórców. Najszerzej funkc

W Miasteczku Wilanów w 2014 roku otwarto Sezam – nowoczesny sklep sieci Społem. Do tej placówki przeniesiono pracowników z Sezamu na ul. Marszałkowskiej. Pracuje tam 30 osób, sklep ma powierzchnię około 1tys. m2 i bardzo duży asortyment, bo ponad 24 tys. pozycji. Jest to sklep Społem Śródmieście, sieć ta ma jeszcze 21 punktów w Warszawie.

Drogeria w Żorach przy ul. Wodzisławskiej to sklep sieci Drogerie Polskie. Blisko 200-metrowa drogeria działa nieprzerwanie od 2006 roku. Została stworzona w ramach sieci Visage (sklepy własne firmy dystrybucyjnej Błysk), która dała początek Drogeriom Polskim. W 2013 roku sklep przeszedł całkowitą metamorfozę – został