AKTUALNOśCI

Ważnym czynnikiem według którego klienci wybierają sklep jest cena, ale równie istotna jest jakoś produktów. To ona na trwałe może przywiązać kupujących do danej placówki. Klient sugerujący się ceną może zmieniać sklepy w zależności od promocji. Klient, który szuka jakości i ją znajdzie, zostanie na dłużej.

Z pewnością trzeba cały czas kontrolować terminy przydatności do spożycia produktów.

Podczas VII Kongresu Innowacyjnej Gospodarki mówiono, że MŚP w Polsce mają największe opory i obawy przed wprowadzaniem innowacji i wkroczeniem na nową ścieżkę cyfryzacji. A dzisiaj faktem jest istnienie globalnego, sieciowego społeczeństwa, w którym muszą funkcjonować wszyscy chcący istnieć na rynku handlu i usług.

 

Wypełnij ankietę FPH dot. zakupów przez internet.

Tylko 4 pytania

Tutaj>>>

 

Sklep ten istnieje od 23lat, znajduje się niedaleko placu Zbawiciela w Warszawie, ul. Marszałkowska 20. Od niedawna ma nowy szyld Delikatesy Mleko i Miód.

Asortyment jest dopasowany do osób żyjących w mieście. Klienci są różni – mieszkający niedaleko, ale też przechodz

 

PROWADZISZ BIZNES ODPOWIEDZIALNY SPOŁECZNIE?

 

W dniu 22 lutego 2016 roku weszła w życie dość znacząca nowelizacja Kodeksu Pracy w zakresie umów na okres próbny i umów na czas ok